Botaniska trädgården

November 30, 2015

Förra veckan tog jag med mig skolans kamera och tog spårvagnen till Botaniska trädgården här i Göteborg.
IMG_3280
Anledningen var för att jag ville hitta en inspirationsplats till det pågående projektet i skolan. Och jag hittade massor fint. (Dock bättrade denna kyliga promenad på min förkylning...)
IMG_3165
Jag älskar ju naturen och tar ofta inspiration från växter och djur (Ser ni ekorren?!). Och denna gången fick älskade skogen ännu en gång agera inspirationskälla :)
IMG_3236
Har precis varit på InEx, en konstnärsbutik på Kungsgatan, och handlat några pannåer och ett par dyra penslar (ops!) så nu ska jag sätta igång och skissa så att jag snart får testa dem! Äkta lycka <3

0 kommentarer:

Post a Comment

Marie Wessman All rights reserved Design by Blog Milk : Blogger